Ninja Challenge 2.0 Naruto OTS
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Recenzja Serwera

Go down

Recenzja Serwera Empty Recenzja Serwera

Pisanie  Ownage Pią Lut 24, 2012 12:57 pm

Ninja Challenge 2.0 OTS [Naruto OTS]


Statystyki Serwera:


Czas Online - 24/7
Serwer Type - PvP
Forum - ncots.forumpl.net
Max Players - X/200
Exp/Skill - Custom
Monsters - Custom
Będzie Dedyk? - Tak
Przewidywany Start OTS'a - Coś pomiędzy Marcem a Kwietniem 2012r.

Opis Serwer'a:


NCOTS 2.0 jest projektem robionym od 0 (Czystego Silnika) który po przerobieniu powoli staje się Naruto OTS'em Smile.
Za Projekt zabiera się ekipa która kiedyś prowadziła projekt NCOTS na którym może kilka osób z forum grało.
Ekipa miała dosyć Nowotso-podobnych (I innych badziewi) ots'ów tak więc postanowiła zrobić wkońcu dobry Naruto OTS.
Na OTS'ie znajduje się wiele ciekawych system'ów które na pewno urozmaicą OTS'a, więcej na temat systemów napiszę za niedługo w tym temacie Smile.
Projekt jest robiony od Listopada 2011r.

Screeny:


Losowe screeny robione obok Closed Beta Testerów:
Recenzja Serwera 1ss
Recenzja Serwera 2ssa

Mapa (Powiedzmy że jest to 30-40% Całej mapy):
Recenzja Serwera Mainba

Systemy/Skrypty etc.:


1.Items (Random Stats):

Na czym polega ten system?

Locimy itemy (Wiadomo po co, każdy chce być najlepszy, lub się wzbogacić sprzedając item).
Dzięki temu systemowi mamy ileś % szans że lotnie nam item z losowym bonusem.
Na przykładzie Asuma Fist'a:
Możemy lotnąć zwykły item lub z tak jakby enchantem. Na to że lotnie nam zenchantowany Asuma Fist mamy 25% szans (narazie, potem się zobaczy, zapewne to zmienie i nikomu nie ujawnię % szansy na każdy item).
Gdy już lotniemy Enchant Item widzimy u niego extra staty które są UWAGA! Losowe! Oczywiście attack czy tam def nie będzie kosmiczny, minimum oraz maksimum jakie może zostać przydzielone ustawiam ja w silniku, także nie macie się co martwić o player z bug itemami.

Mam nadzieję że zrozumieliście co napisałem Very Happy a jeśli nie to dzięki screenowi na pewno się tego dowiecie Smile.

Po co komu taki system?

Ten system bardzo urozmaici grę gdyż Pro High lvl gracz nie będzie mógł tak łatwo ogarnąć Best Perfect EQ, może mieć jakiś tam item czysty lub + statami dzięki skryptowi, lecz żeby zdobyć item z Perf bonusowymi statami (czyli największymi jakimi się da osiągnąć) trzeba mieć mega farta lub ducha walki i expienia Very Happy.

Gdzie mogę spotkać się z tym systemem?

Ten system jest wprowadzony zarówno do Lota mobów jak i do Questów (podnosimy item ze skrytki to także mamy X % szans na to że będzie to Rare Item).

Uznajmy że itemy tego typu z bonusami każdy gracz będzie nazywał Rare lub Perfect Rare (jeśli jest perfect) dzięki temu ułatwi to trade i rozmowę między graczami.

Screen:

Na screenie znajdują się 4 te same Asuma Fist'y lecz jedne są Rare lepsze, drugie gorsze no i 1 zwykły Razz (Wszystko jest losowo przydzielane przez skrypt podczas lotania itemu)

Recenzja Serwera Beztytuuuvd

2.Hunting Quest:

Na jakiej zasadzie on działa?

Jest on podobny do questa na RL Tibi, w której trzeba huncić moby aby dostać nagrodę.
NP.
Zabić 100 wolfów - dostajemy nagrodę.

Komendy do NPC:

Hi>Task (Ebisu ukazuje nam liste dostępnych Huntów>Wybieramy który Task chcemy zacząć robić, można robić kilka tasków na raz)
Hi>Report>Nazwa Taska np. Small Animals (Pokazuje ile zabiliśmy lub kończymy Task)
Hi>Nazwa Taska np. Small Animals (kończymy Quest Taska)

Screenshot:

Recenzja Serwera Beztytuukvi

3.Akatsuki Spy (Quest/Exchange):

O co chodzi?

Gdzieś na mapie będzie znajdował się Akatsuki Spy (Szpieg Akatsuki) który daje wykradzione Akatsuki Ringi za Unique Akatsuki Ring's.

Unique Akatsuki Ring?

Unique Akatsuki Ring - zdobywamy z poszczególnych mobów (potworów), oczywiście lot nie jest taki łatwy.

Akatsuki Ring's od Szpiega?

Jest 9 Ringów, Każdy ring kosztuje liczbę Unique Akatsuki Ringów równej numerkowi Akatsuki Ring'a + Poprzednik Akatsuki Ring + 100cc np.
Akatsuki Ring #1 - Koszt 1 Unique Akatsuki Ring +100cc
Akatsuki Ring #2 - Koszt 2 Unique Akatsuki Ring + Akatsuki Ring #1 + 100cc
Akatsuki Ring #3 - Koszt 3 Unique Akatsuki Ring + Akatsuki Ring #2 + 100cc
i tak dalej

Co dają Ringi?

Każdy ring daje jakąś Opcje + kolejne ringi dają Opcje z poprzednich ringów + nowe opcje, czyli:
Akatsuki Ring #1 - +x (Opcja nr.1)
Akatsuki Ring #2 - +x +x (Opcja nr.1 oraz dochodzi nowa opcja nr.2 )
Akatsuki Ring #3 - +x +x +x (2 Opcje z poprzednich ringów + nowa 3 opcja)
i tak dalej

To jakie opcje daje ring, daje wam do odkrycia Smile

Credits:

-Molucco (Pomysłodawca)

Zachęcam do pisania pomysłów na forum, my naprawdę je realizujemy!

Screen:

Recenzja Serwera Beztytuusqdt

4.Home Village:

O co Chodzi?
Każdy gracz po wyjściu z rook'a zostanie przydzielony do Konohy, lecz każdy gracz będzie miał możliwość zmiany swojego Home Town u NPC w każdym mieście. W każdym mieście będzie Depo i Temple, także po śmierci zostaniecie teleportowani do waszego Home Town.
Zmiana Town'u będzie coś kosztowała.

Jak to wygląda (Screen)?
Idziemy do NPC w wybranym townie w którym chcemy zamieszkać i piszemy:

Player -> Hi.
NPC -> Hi, do you want to change Home Village, it cost XX cc.
Player -> Yes (Tracimy cc)
NPC -> Welcome in Kirigakure! It's now you're Main Village.

Recenzja Serwera Qwemf

Myślę że jest co coś innowacyjnego względem innych serwerów Razz

5.Focus Skill:

O co chodzi?
Chodzi o to że byłby nowy skill, którego skillało by się chodząc po wodzie.
Każdy czar wymagał by odpowiednią ilość skill'a. Im czar silniejszy tym więcej skilla czar wymaga.

Podobnym system oferuje DBL w którym to skillamy na bierzni Train Point's tak aby zdobyć swój czar. Według mnie jest to wielki plus.

+ oraz -

Plusy:
-Uciecha że się namęczyłeś po dobry czar (Ty już go masz, inni nie)
-Jakaś odmienność od strony expienia.

Minusy:
-Skillowanie żeby zdobyć czar (minus?)

6.Party/Guild Safe System (Nie wiemy czy zostanie wprowadzony)

Na czym polega ten system?
Jeśli jesteś w party to nie możesz ranić graczy z którymi jesteś w party
Jeśli jesteś w gildi to nie możesz ranić graczy z którymi jesteś w gildi.

Po co to?
Dzięki temu systemowi będą bardziej urozmaicone walki Gildi czy też hunty z waszej strony, dajecie party z kumplem i idziecie huncić innych graczy lub walki Gildia vs Gildia była by bardzo ciekawa.

I WIELE WIELE WIĘCEJ SYSTEMÓW (Między innymi Saga System, Transform)

Closed Beta Test's:


Czasem Robione są CBT, na który mają dostęp tylko użytkownicy którzy udzielają się na forum (piszą pomysły itd.), także zachęcam do udzielania się na forum. Dzięki CBT Wyłapujemy i naprawiamy większości bugów, co sprawi że Official będzie solidny bez żadnych bugów.

NCOTS 2.0 Team:


Ownage - Skrypter
Cjake - Maper
Gainer - Grafik
Masio - Grafik

Pozdrawiam Ownage Smile
Ownage
Ownage
Admin
Admin

Liczba postów : 45
Age : 31

https://ncots.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach