Items (Random Stats!)
Strona 1 z 1
Items (Random Stats!)
Mam dla was świetne info Ten system naprawdę rozmaici grę na serwie.
No to zaczynamy!
Na czym polega ten system?
Locimy itemy (Wiadomo po co, każdy chce być najlepszy, lub się wzbogacić sprzedając item).
Dzięki temu systemowi mamy ileś % szans że lotnie nam item z losowym bonusem.
Na przykładzie Asuma Fist'a:
Możemy lotnąć zwykły item lub z tak jakby enchantem. Na to że lotnie nam zenchantowany Asuma Fist mamy 25% szans (narazie, potem się zobaczy, zapewne to zmienie i nikomu nie ujawnię % szansy na każdy item).
Gdy już lotniemy Enchant Item widzimy u niego extra staty które są UWAGA! Losowe! Oczywiście attack czy tam def nie będzie kosmiczny, minimum oraz maksimum jakie może zostać przydzielone ustawiam ja w silniku, także nie macie się co martwić o player z bug itemami.
Mam nadzieję że zrozumieliście co napisałem a jeśli nie to dzięki screenowi na pewno się tego dowiecie .
Po co komu taki system?
Ten system bardzo urozmaici grę gdyż Pro High lvl gracz nie będzie mógł tak łatwo ogarnąć Best Perfect EQ, może mieć jakiś tam item czysty lub + statami dzięki skryptowi, lecz żeby zdobyć item z Perf bonusowymi statami (czyli największymi jakimi się da osiągnąć) trzeba mieć mega farta lub ducha walki i expienia .
Gdzie mogę spotkać się z tym systemem?
Ten system jest wprowadzony zarówno do Lota mobów jak i do Questów (podnosimy item ze skrytki to także mamy X % szans na to że będzie to Rare Item).
Uznajmy że itemy tego typu z bonusami każdy gracz będzie nazywał Rare lub Perfect Rare (jeśli jest perfect) dzięki temu ułatwi to trade i rozmowę między graczami.
Screen:
Na screenie znajdują się 4 te same Asuma Fist'y lecz jedne są Rare lepsze, drugie gorsze no i 1 zwykły (Wszystko jest losowo przydzielane przez skrypt podczas lotania itemu)
Trochę się napociłem przy wprowadzaniu tego systemu do NCOTS 2.0 (także przy pisaniu tego newsa ) . Także zapraszam do udzielania komentarzy tych dobrych lub złych chociaż szczerze wątpię że ktoś powie złe słowo na ten system
Wysłany: 30 Sty 2012 02:11
No to zaczynamy!
Na czym polega ten system?
Locimy itemy (Wiadomo po co, każdy chce być najlepszy, lub się wzbogacić sprzedając item).
Dzięki temu systemowi mamy ileś % szans że lotnie nam item z losowym bonusem.
Na przykładzie Asuma Fist'a:
Możemy lotnąć zwykły item lub z tak jakby enchantem. Na to że lotnie nam zenchantowany Asuma Fist mamy 25% szans (narazie, potem się zobaczy, zapewne to zmienie i nikomu nie ujawnię % szansy na każdy item).
Gdy już lotniemy Enchant Item widzimy u niego extra staty które są UWAGA! Losowe! Oczywiście attack czy tam def nie będzie kosmiczny, minimum oraz maksimum jakie może zostać przydzielone ustawiam ja w silniku, także nie macie się co martwić o player z bug itemami.
Mam nadzieję że zrozumieliście co napisałem a jeśli nie to dzięki screenowi na pewno się tego dowiecie .
Po co komu taki system?
Ten system bardzo urozmaici grę gdyż Pro High lvl gracz nie będzie mógł tak łatwo ogarnąć Best Perfect EQ, może mieć jakiś tam item czysty lub + statami dzięki skryptowi, lecz żeby zdobyć item z Perf bonusowymi statami (czyli największymi jakimi się da osiągnąć) trzeba mieć mega farta lub ducha walki i expienia .
Gdzie mogę spotkać się z tym systemem?
Ten system jest wprowadzony zarówno do Lota mobów jak i do Questów (podnosimy item ze skrytki to także mamy X % szans na to że będzie to Rare Item).
Uznajmy że itemy tego typu z bonusami każdy gracz będzie nazywał Rare lub Perfect Rare (jeśli jest perfect) dzięki temu ułatwi to trade i rozmowę między graczami.
Screen:
Na screenie znajdują się 4 te same Asuma Fist'y lecz jedne są Rare lepsze, drugie gorsze no i 1 zwykły (Wszystko jest losowo przydzielane przez skrypt podczas lotania itemu)
Trochę się napociłem przy wprowadzaniu tego systemu do NCOTS 2.0 (także przy pisaniu tego newsa ) . Także zapraszam do udzielania komentarzy tych dobrych lub złych chociaż szczerze wątpię że ktoś powie złe słowo na ten system
Wysłany: 30 Sty 2012 02:11
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach